Którego kucyka najbardziej lubisz?

wtorek, 21 lipca 2015

Dziewczyński wieczór

Cześć Kochani!
Siedzę sobie wieczorami i nie wiem co robić. Wy też tak macie? Mam tu dla was lek na nudę! Oto My little pony przyjaźń to magia odcinek 8 pt. ,,Dziewczyński wieczór".
,,W tym odcinku kucyki usuwają suche gałęzie z drzew, ponieważ  pegazy deklarowały oberwanie chmury. Podczas gdy Rarity i Applejack kłóciły się, dookoła nich zaczął padać deszcz. Kucyki postanowiły trzymać się razem. W pewnym momencie usłyszały wołanie Twilight. Pobiegły do jej domu i weszły do środka.
Rarity i Applejack mogłyby mieć kłopot z dotarciem do domu, więc Twilight próbuje je nakłonić aby zostały u niej na noc i zrobiły sobie Dziewczyński wieczór, o którym zawsze marzyła. Kucyki ostatecznie się zgadzają. Zobaczcie co z tego wyniknie!'' Po prawej macie fotki z odcinka. Mam tu jeszcze dla was dwa gify:


Oglądałam ten odcinek wiele razy i zawsze był tak samo fajny! Teraz możecie go sobie obejrzeć :) Link:
Niestety film nie jest na blogu, ponieważ nie mógł mi się wyświetlić, więc dodałam link. Mam nadzieję, że nie robi wam to dużej różnicy. Tak jak obiecałam zrobiłam wam horoskop, dotyczący dzisiejszego postu :) 
Mam nadzieję, że post się podobał. Napiszcie w komentarzach jak podobał wam się odcinek i co wam wyszło w horoskopie. Serdecznie zapraszam do głosowania w ankiecie na swojego ulubionego kucyka :)Napiszcie czy chcielibyście więcej takich postów.
Muffinka ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz